مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-17ورزشي

مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی| درخشش افقری همراه با رکوردشکنی


در دومین روز مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی مهرشاد افقری با رکورد شکنی در ماده 100 متر پروانه به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در دومین روز مسابقات شنا قهرمانی جهان مسافت کوتاه ابوظبی،امروز (جمعه) متین بالسینی در ماده 200 متر آزاد و مهرشاد افقری در ماده 100 متر پروانه به آب زدند.

ابتدا متین بالسینی پس از رکورد شکنی خود در روز نخست این رقابت ها در ماده 200 متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداخت و با ثبت زمان 1:54٫47 در جایگاه 57 قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

در ادامه مهرشاد افقری شناگر جوان و آینده دار تیم ملی شنا ایران در ماده 100 متر پروانه مسافت کوتاه با ثبت زمان 51٫87 رکورد شکنی کرد.

افقری موفق شد رکورد پیشین این ماده که با زمان 52٫83 به نام مهدی انصاری بود را ارتقا دهد.

شناگر اصفهانی تیم ملی شنا ایران در پایان رقابت های ماده 100 متر پروانه استخر مسافت کوتاه قهرمانی جهان در رتبه 36 جای گرفت.

تیم ملی شنا ایران با ترکیب سینا غلامپور، متین بالسینی و مهرشاد افقری و هدایت گامر دیلانچیان بعنوان مربی برای رقابت با برترین های شنای جهان عازم مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی| درخشش افقری همراه با رکوردشکنی

مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی| درخشش افقری همراه با رکوردشکنی